GARÁŽOVÁ VRATA

Sekční garážová vrata – DoorHan, JimiTore

Křídlová garážová vrata

Výklopná garážová vrata

Rolovací garážová vrata

Samonosné posuvné brány

Sekční garážová vrataClick to open image!

MAXIMÁLNĚ SNÍŽENÉ CENY – NECHTE SI ZPRACOVAT CENOVÉ NABÍDKY!

Garážová sekční vrata DoorHan – to je moderní technologie, která je určena pro instalaci do otvorů malých a středních rozměrů. Základem jejich konstrukce je křídlo, které se skládá z horizontálně rozložených částí (sendvičových panelů), navzájem spojených speciálními smyčkami s přerušeným tepelným mostem. Sendvičové panely se vyrábějí na automatické lince evropské výroby a jsou to dvě vrstvy ocelových plechů s výplní z polyuretanové pěny. Pozinkované ocelové plechy mohou být lakované nebo laminované PVC fólii se zabarvením, imitujícím dřevo. Tato fólie nepodléhá teplotním vlivům a UV záření. V závislosti na povrchu plechu se může jeho tloušťka pohybovat od 0,4 do 0,8 mm.

Během otevírání se křídlo vrat zvedá po naváděcích lištách podél rámu vrat až ke stropu, za pomoci válečkového systému tak, až je otvor zcela prázdný. To zajisté šetří prostor v garáži a oblast kolem ní. Díky tomu získáte více prostoru pro manévrování s autem během parkování.
Konstrukce námi dodávaných vrat má, ve srovnání s obdobnými produkty, unikátní vlastnosti. Díky sendvičovým panelům, a také systému těsnění, jsou garážová sekční vrata DoorHan vzduchotěsné a mají vynikající teplené a zvukové izolační vlastnosti. Jsou určeny pro dlouhou dobu užívání, jsou vybaveny bezpečnostními systémy a od podobných vrat se liší pohodlnějším ovládáním.

Co se designu vrat týká, společnost DoorHan nabízí 8 standardních barev dle mezinárodního vzorníku RAL a 6 barev imitace dřeva. Jejich kombinace s různými typy sendvičových panelů a jejich povrchů umožňuje vyrobit více než 250 variant vrat. Mimo jiné – vrata mohou mít nejenom standardní barvu, ale je možné si vybrat libovolnou barvu ze vzorníku RAL. Různorodost volitelného příslušenství a vybavení pro sekční vrata si umožňuje vybrat nejen nejvhodnější variantu, ale i ojedinělý produkt, vyrobený speciálně pro Vás.
Automatická garážová sekční vrata jsou nanejvíc pohodlná, protože použití elektropohonů a jejich příslušenství umožňuje na dálku otevírat a zavírat vrata, aniž byste museli vystoupit z auta.

Sekční vrata DoorHan jsou plně v souladu jak s ruskými GOST 31174-2003, tak i evropskými standardy EN 13241-1. Kromě toho, jsou to jediná nabízena vrata na trhu, která jsou konstruována a vyrobena s ohledem na ruské klimatické podmínky. Garážová sekční vrata jsou samozřejmě certifikována.

 

Křídlová garážová vrata 

Dvoukřídlá garážová vrata jsou vyrobena z uzavřeného pozinkovaného profilu. Štít je z ocelového pozinkovaného trapézového plechu T10. Vrata jsou standardně dodávána se zámkem a vložkou. Vrata se vyrábí vždy na míru podle přání zákazníka. Funkční vrata jsou k vidění v Pelhřimově po dohodě s panem Haškem.

– možnost z barev bílá, nebo RAL dále pak v imitaci dřeva – zlatý dub nebo ořech

– možnost zvolit zateplená nebo nezateplená

– možnost vstupních dveří, prosklení, nesymetrického podílu křídel atd.

Výklopná garážová vrata

Výklopná garážová vrata jsou vyrobena z rámu, křídla a vodících stropních kolejnic. Plášť vrat je z pozinkovaného trapézového plechu T 10 s možnostmi barevné úpravy a zateplení polystyrenem. Vrata jsou standardně vybyvena zámkem a vložkou se třemi klíči, držáky pro montáž vrat a montážní sadou. Vrata jsou určena jak k ručnímu, tak k elektrickému ovládání. Výklopná vrata jsou určena pro montáž jak v otvoru, tak za otvor.

– možnost pohonu s dálkovým ovládání, výběr barev bílá, barvy RAL, imitace dřeva zlatý dub, ořech, možnost vstupních dveří.

Rolovací garážová vrata Garážová vrata rolovací speciální rozměry

Rolovací garážová vrata jsou vyrobena z hliníkových lamel vyplněných polyuretanovou pěnou. Plášť se navíjí do skříňky uvnitř objektu instalované v nadpraží otvoru. Svislé vodící kolejnice jsou hliníkové, práškově lakované. Navíjecí buben je ocelový, kompletně pozinkovaný. Pohon vrat je standartně elektrický s přepínačem směru otáčení (otvírání a zavírání) a klikou nouzového otvírání. Montáž vrat se standardně provádí za otvor zevnitř objektu. Běžné otvírání a zavírání vrat nelze provádět klikou, která je určena k nouzovému otvírání.

 

Sekční garážová vrata

Výrobci DOORHAN A JIMI TORE – dle výhodnosti – poměru kvalita a cena. Používáme sedvičové panely a vícekomorový systém těsnění zabezpečení a minimální tepelné ztráty: těsnění (moderní zateplovací materiál, nenasákavý s dlouhou živostností), přerušený tepelný most (přední a zadní ocelové plechy nejsou spojeny jeden s druhým a díky tomu se zvyšuje tepelná izolace a snižuje se možnost promrznutí), zesilovací páska (ocelové pásky zajišťují zvýšenou odolnost míst styků panelů a zvyšují penost a odolnost celé konstrukce vrat proti zlomu), ocelový plech (díky polymernímu povrchu si sekční vrata déle uchovají svůj reprezentativní vzhled a nevyžadují náročnou údržbu), polyuretanová pěna (novodobý vysoce efektivní tepelný izolátor, který zvyšuje živostnost panelů a snižuje tepelné ztráty), tloušťka panelu 40 mm (křídlo vrat se vyrábí v souladu se všemi mezinárodními standardy a odpovídá nejvyšší třídě tepelné izolace – třída A).

Samonosné posuvné brány

Samonosná posuvná brána je dodávána jako komplet křídla brány a veškerých kompletních pojezdů. Nosné vozíkové pojezdy se šroubují na chemický beton do základu samonosné brány. Pohon samonosných bran může být ruční, nebo automatický. V případě automatického elektromechanického pohonu je křídlo brány poháněno přes nylonový nebo kovový hřeben. Posuvné brány je možné dodávat v různých barvách, tak aby harmonizovaly s prostředím. Posuvné brány jsou svojí stabilní konstrukcí doporučovány, jak pro soukromý sektor, tak pro průmyslové objekty. Celý systém pohonů vrat je nesen na dvou kolečkových vozících. Samonosné posuvné brány firmy jsou dodávány celkově smontované, čímž je usnadněna montáž u uživatele. Rám křídla je dole opatřen nosným „C“ profilem, jehož rozměr odpovídá potřebám délce neseného křídla. Vedení vrat je tedy v tomto profilu a hlavním a dojezdovém sloupu.